Algemene voorwaarden


BESTELWIJZE EN ALGEMENE VOORWAARDEN MILLAND V.O.F.

De onderstaande voorwaarden zijn van toepassing op alle -ook toekomstige- overeenkomsten in het kader waarvan Milland v.o.f.  onder welke titel dan ook -waaronder koop en het uitvoeren van opdrachten- zaken levert of ter beschikking stelt en/of enige prestatie verricht, alsmede op in dat kader af te leggen verklaringen.

Bedrijfsgegevens:
Milland v.o.f.
Bedrijfsadres: De Bolder 20 -9206AN - Drachten
Postadres: Korenmolen 67 – 9203VB - Drachten
Telefoon: 0512-785549
Email: info@milland.nl
BTW nummer NL- 850180387B01
KVK nr: 51807424
Bank: Rabobank: 1599.60.207  t.n.v. Milland v.o.f.

Bestellen: Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u automatisch een email met daarin uw bestelgegevens. Vervolgens ontvangt u, doorgaans, binnen één werkdag een orderbevestiging. In deze orderbevestiging wordt u gevraagd een gewenste leverdatum aan te geven en ontvangt  u een PDF factuur van uw aankoop als bijlage.
Alle bestellingen worden afgeleverd via onze logistiek partner op een datum welke met u is overeengekomen. Wanneer materialen niet in voorraad zijn wordt dit echter voor het verwerken van de order met u overlegd.
Vrachtkosten:
Voor het bezorgen van uw bestelling berekenen wij maximaal € 55,00 aan bezorgkosten, afhankelijk van de bestelde artikelen. De bezorgkosten worden automatisch berekend bij het vullen van uw winkelmandje. Vanaf € 750,00 wordt er gratis bezorgd door heel Nederland met uitzondering van de waddeneilanden. Voor de waddeneiland kan een toeslag gelden. Wij zullen u daarover mits van toepassing voor het verwerken van uw order over informeren .
Wij verzorgen leveringen in België en Duitsland, maar de prijs hiervan is op aanvraag.
Betaling: Klaar met winkelen en heeft u de gewenste artikelen in het winkelwagentje? klik op `bestelling afronden` en voor uw complete adres- en contactgegevens in. Vervolgens kiest u de gewenste betaalwijze.

U kunt kiezen uit:
Bij iedere betaalwijze ontvangt u automtisch een PDF factuur in bijlage bij de orderbevestiging.
1. Betalen met iDEAL. Bij deze optie betaald u middels telebankieren.
2. Betaling via factuur: na bestelling krijgt u bij uw orderbevestiging een factuur in PDF formaat. Na betaling van de factuur zal uw zending worden klaargemaakt.
3. Betaling onder rembours. Bij deze optie betaalt u de door u bestelde materialen pas bij levering contant aan de chauffeur. Bij betaling onder rembours worden er extra rembourskosten ter hoogte van € 12,50 bovenop uw orderbedrag in rekening gebracht.

Uitleg over betalen met iDEAL:

Betaal veilig, vertrouwd en gemakkelijk met iDEAL. iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat u kunt afrekenen in uw vertrouwde betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw bank. U gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij een betaling via internetbankieren (bijvoorbeeld Random Reader bij Rabobank, SMS-Tan bij Postbank, en e.dentifier bij ABN AMRO).

De betaling wordt direct ten laste van de betaalrekening uitgevoerd. In dat opzicht lijkt het op een pin-betaling. Hoe werkt iDEAL? U plaatst een bestelling bij Milland v.o.f. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. [Wanneer dit niet lukt , blokkeert uw browser de popup .Wijzig de instelling in uw browser in : popups toestaan .] U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij  worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald.


Zijn er kosten verbonden aan het betalen met iDEAL? Nee, het betalen met Ideal is geheel kosteloos en veilig.

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Na elke betaling met iDEAL ziet u een bevestiging die u kunt afdrukken of e-mailen. Ook vindt u achteraf in uw rekeningoverzicht uw betaling met iDEAL terug.

Kan ik een iDEAL betaling terugdraaien?
Een betaling met iDEAL is na de uitvoering net als een betaling via Internetbankieren onherroepelijk en kan niet meer worden teruggedraaid.

Voorraad: Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Echter, het kan voorkomen dat bepaalde artikelen tijdelijk zijn uitverkocht, mocht dit zo zijn dan zullen wij altijd proberen u een passend gelijkwaardig artikel aan te bieden.
Tijdstip levering: Als u een order heeft geplaatst ontvangt u, doorgaans, binnen één werkdag een orderbevestiging met meer informatie over uw bestelling. In deze bevestiging staat ook de datum wanneer de bestelling geleverd wordt. Het is niet mogelijk een tijdstip op te geven.
Plek van levering: Uw bestelling worden op een goed bereikbare plaats op uw terrein afgeleverd. Voor verder verplaatsen naar uw tuin of carport dient u zelf zorg te dragen is.
Artikelen retourneren: De door u bestelde artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Daarmee ontbindt u de aankoop van dat artikel en heeft u recht op terugbetaling van uw bestelling. Wel wordt er bij terugbetaling na retour, of wijziging van een order € 12,50 aan administratiekosten in rekening gebracht.
U kunt uw bestelling alleen retourneren indien de betreffende goederen compleet, onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. Wanneer u geleverde artikelen na afloop van de zichttermijn niet aan Milland v.o.f. heeft teruggezonden is de koopovereenkomst definitief. De kosten van retourzending zijn voor uw rekening. Hiervoor rekenen wij maximaal € 75,00 transportkosten. Deze transportkosten zijn afhankelijk van de grote van uw bestelling en uw woonplaats. Retourkosten dienen vooraf betaald te worden.
Natuurproducten: Omdat de meeste van onze materialen natuurproducten zijn, dient u altijd rekening te houden met eventuele maat en/of kleurverschillen.
Garantie: Op al onze natuurlijke afscheidingen en groenproducten wordt geen garantie gegeven, tenzij uitdrukkelijk bij de producten vermeld. Mochten er gegronde klachten over deze producten zijn, dan zullen wij deze altijd zo coulant mogelijk proberen af te handelen. Kosten die verband houden met herplaatsen vallen niet onder garantie.

Klachten: Bij levering dient u de artikelen te controleren en na controle de leverbon te ondertekenen. Een betaling bij levering geld tevens als een ondertekening. Hiermee verklaard u dat u alle goederen, zichtbaar, schadevrij ontvangen heeft. Als u de materialen eenmaal verwerkt heeft kunnen wij geen verantwoording voor eventuele kleurverschillen en/of zichtbare gebreken aanvaarden.
Bij eventuele klachten kunt  contact met ons op nemen via telefoonnummer: 0512-785549 of 06-18218584 of per E-mail : info@milland.nl Vervolgens zullen wij uw klacht in behandeling nemen en naar een passende oplossing zoeken. U wordt vervolgens zo spoedig mogelijk telefonisch of per E-mail op de hoogte gebracht van een eventuele oplossing van uw klacht.

Persoonlijke gegevens: Uw persoonsgegevens worden opgenomen in ons eigen klantenbestand.
Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het bezorgen van uw bestellingen, om de betalingen te kunnen controleren en het beheren van de klantrelatie, waaronder inbegrepen het gericht uitvoeren van marketingactiviteiten door Milland v.o.f. Wanneer u uw persoonlijke gegevens wilt opvragen of aanpassen, dan kunt u ons e-mailen wat u met uw gegevens wil doen. Wij zullen u dan de gewenste informatie toesturen of onze gegevens aanpassen. Wij houden ons aan de Wet Persoonsregistraties.

Kleur en uitvoering: Kleur en afbeeldingen kunnen afwijken van de echte kleuren van onze artikelen. Constructiewijzigingen zijn voorbehouden.

Prijzen: Alle prijzen zijn inclusief  21% BTW. Prijswijzigingen zijn voorbehouden.

Eigendomsrecht: Artikelen die om een of andere reden niet zijn betaald voor aflevering blijven ten alle tijde eigendom van MIlland v.o.f.

Akkoord: Het plaatsen van een bestelling bij Milland v.o.f. geeft u aan dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden zoals deze hierboven zijn opgesteld.